رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید از هر فرصتی برای آموزش فرهنگ ترافیک استفاده کنیم

سردار مهماندار با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای آموزش فرهنگ ترافیک استفاده کنیم، گفت: ۱ میلیون  دانش آموز همیار پلیس هستند.

بوجود بیش از ۱ میلیون همیار پلیس در تهرانه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تکریم از ایتام تهرانی و عضویت به عنوان همیار پلیس در پنجاهمین جشن کودکان آسمانی امروز ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت و جمعی از هنرمندان و چهره‌های ورزشی برگزار شد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه این مراسم و در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بر اساس یک سنت حسنه، هر سال در شب میلاد امام حسن مجتبی مراسم پذیرایی از ایتام و کودکان بی سرپرست برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  افزود: ما سعی می‌کنیم در این مراسم مفاهیم ترافیکی را به کودکان منتقل کنیم و هر چقدر روی کودکان کار کنیم تا رعایت آن را بر خودشان لازم می‌دانند.

سردار مهماندار  با اشاره به اینکه باید از  هر فرصتی برای آموزش فرهنگ ترافیک استفاده کنیم، تصریح کرد: حدود ۱ میلیون  دانش آموز  در تهران همیار پلیس هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار